Gammelmedias avslöjanden

När jag nyss läste Ricks inlägg om senildementmedia, kom jag ihåg att det var flera kommentatorer som de senaste veckorna har sagt att en massa nyhetsredaktioner sitter på massa material och jobbar på både tv-inslag och tidningsartiklar och vad det nu är.

Öh, det är bara fem dagar kvar. Är det inte dags att komma med någonting snart? Jag har inte hunnit bläddra igenom samtliga inlägg från Ricks senaste länklista än, men har hittills inte hittat någonting konkret. Eller hos tidningarna själva, så klart. Inte för att jag någonsin trodde att det var så hög sanningshalt i ”vi ska avslöja någonting snart”, men ändå. Det vore ju kul om åtmistone någon kunde avslöja något. Bara för sakens skull, liksom.

Radikalen, Lakes lakonismer, Opassande, Erik Laakso, Caught in the act, Lakes lakonismer igen, Biology & Politics, Trottens Betraktelser, Bloggtidningen, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan, Basic personligt, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller, udd.be, Hanna Wagenius, Syrrans Granne, Beta Alfa, Hultins tankegång, Radikalen igen, Lakes lakonismer #4, Opassande igen, Erik Laakso igen, Caught in the act igen, Lakes lakonismer #5, Biology & Politics igen, Trottens Betraktelser igen, Bloggtidningen igen, Ryggraden igen, Lakes lakonismer #6, Loci.se igen, Tommy K Johansson igen, Björn Wadström – ettan igen, Basic personligt igen, Hax #4, Hax #5, Hax #6, Kulturbloggen igen, Mina Moderata Karameller igen, udd.be igen, Hanna Wagenius igen, Syrrans Granne igen, Beta Alfa igen, Hultins tankegång igen, Jonas Morian | PromeMorian, Expressenbloggen, andra sidan, Björn Wadström – on all sides, Med fingrarna i ekorrhjulet, Svensson, Björn Wadström – ettan #3, Lennart Regebro, Drottningsylt, Röd Libertarian, Brygubben, Risajklern, Wilhelm Raab, Joakim Hörsing, djävulskattungen, Psykbryt, Johan Ingerö, Bloggvärldsbloggen, Dyslesbisk, Erik Laakso #3, Tomas sida, WitchBitch, stationsvakt, Radikalen #3, Mina Moderata Karameller #3, Opassande #3, Hax #7, Blogge Bloggelito, Som jag bäddar, Lakes lakonismer #7, Röd Libertarian igen, Nils blogg, Knapsu bloggar, Lakes lakonismer #8, deep.edition, Hultins tankegång #3, Åsiktstorped, Herr Klokboks Kollektion, Leiph Berggren, Surgubben, Basic personligt #3, Ninjus – Jag är en Ninja, Bloggtidningen #3, Björn Wadström – ettan #4, Nonsens, garrar och allt därimellan, Bloggen Bent, Idéer Tankar Reflektioner, Syrrans Granne #3, Röd Libertarian #3, Erik Laakso #4, Lars Olofssons Teknikblogg, Hax #8, Beta Alfa #3, Poet OnTheRun, Magnus Andersson, Johan Ingerö igen, lambda ship-state, En kitesurfares dagbok, Enligt Min Humla, Sagor från livbåten, Bloggen Bent igen, Alter Ego Resonerar, Trottens Betraktelser #3, Hax #9, Tobias Lindqvist, Johan Ingerö #3, Folkpartiet i Nacka, Attila, Tomas sida igen, Hultins tankegång #4, Alter Ego Resonerar igen, Ung Vänster, Nikke Index, Caught in the act #3, WitchBitch igen, Herr Klokboks Kollektion igen, Enligt Min Humla igen, Jonas Morian | PromeMorian igen, Magazine HumbleBee, Jinges web och fotoblogg, WitchBitch #3, Basic personligt #4, Christian Engström (pp), stationsvakt igen, och slutligen Drottningsylt igen.

Andra bloggar om: , , , .

12 kommentarer på “Gammelmedias avslöjanden

  1. Oroa dig inte.

    Den 18 juni kommer löpet på alla tidningar lyda:

    SVERIGE VIDARE I FOTBOLLS EM

    och på sidan 5elva:

    FRA kan lässa din epost. Är du drabbad? Gör vårt test!

Lämna en kommentar