Basic personligt

Daniels personliga blogg

Guldpirat

Guldpirat

Bättre sent än aldrig. Då var man guldpirat, numera. Det är de med sämre ekonomi än mig som har blivit det, och var mitt politiska hjärta hör hemma är ju inte direkt någon hemlighet.

Jag gör det lilla jag kan, för att världen ska bli mer som jag själv tycker att den ska vara. Det är vi oresonliga typer som vägrar acceptera saker och ting som för världen framåt. Ibland gör det ont och ibland går det långsamt, men är man lagd åt det hållet så har man liksom inget val.

Andra bloggar om: , .

juni 22, 2008 - Posted by | politik

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

