Basic personligt

Daniels personliga blogg

Jag kommer till Riksdagsbron på tisdag

Nu är det clearat med chefen, så jag har tagit ut en semesterdag på tisdag för att vara med på Riksdagsbron och visa mitt missnöje med FRA-lagen, och ge moraliskt stöd till de som vill bli en av de fyra hjältarna som Sverige behöver just nu.

Vi ses där.

Länkar: Rick Falkvinge, Piratpartiet, Bloggen Bent.

Andra bloggar Intressant om , , , , .

juni 11, 2008 - Posted by | idioti, politik, teknik

9 kommentarer »

  1. Bra jobbat! Jag ska också försöka vara där.

    Kommentar av Klas | juni 12, 2008 | Svara

  2. […] Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan, Basic personligt, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller, udd.be, Hanna Wagenius, Syrrans […]

    Pingback av Rick Falkvinge (pp) » Blog Archive » Varför får senildementmedia presstöd? | juni 12, 2008 | Svara

  3. Härligt, då ses vi där!

    Kommentar av Linus S. | juni 12, 2008 | Svara

  4. […] igen, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se #3, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan, Basic personligt igen, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller #4, udd.be, Hanna Wagenius, […]

    Pingback av Rick Falkvinge (pp) » Blog Archive » Gammelmedia vaknar om FRA | juni 12, 2008 | Svara

  5. […] igen, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se #3, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan #3, Basic personligt igen, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller #4, udd.be, Hanna Wagenius #3, […]

    Pingback av Erik Laakso | På Uppstuds » Han ska läsa din e-post | juni 13, 2008 | Svara

  6. […] #4, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan #3, Basic personligt #3, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen igen, Mina Moderata Karameller igen, udd.be, Hanna […]

    Pingback av Rick Falkvinge (pp) » Blog Archive » Uppsprättat brev till riksdagsledamöter | juni 13, 2008 | Svara

  7. […] igen, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se #3, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan #3, Basic personligt igen, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen, Mina Moderata Karameller #4, udd.be, Hanna Wagenius #3, […]

    Pingback av FRA-listan « Joakim Hörsing | juni 13, 2008 | Svara

  8. Var i stockholm ligger Riksdagsbron och är det någon från Varberg som ska dit?

    Kommentar av Soppitopp | juni 13, 2008 | Svara

  9. […] #4, Ryggraden, Lakes lakonismer #3, Loci.se, Tommy K Johansson, Björn Wadström – ettan #3, Basic personligt #3, Hax, Hax igen, Hax #3, Kulturbloggen igen, Mina Moderata Karameller igen, udd.be, Hanna […]

    Pingback av Ook-ook! at andra sidan | september 26, 2008 | Svara


Kommentera

