Basic personligt

Daniels personliga blogg

Testa krypterad mail

Om du nu har följt projO’s instruktioner om hur man skaffar sig krypterad mail, så måste man ju ha någon att testa mot. I så fall kan du importera min nyckel, och prova att skicka till mig. Tala om var jag kan hämta din publika nyckel bara, så skickar jag ett krypterat och signerat mail tillbaka.

Jag har ingen mer information om FRA att komma med, speciellt inte i jämförelse med Emmas excellenta genomgång, så det här får bli mitt strå till stacken för att göra livet jobbigt för dem.

Andra bloggar om: , , , , , .

juni 10, 2008 - Posted by | politik, problemlösning, teknik

3 kommentarer »

  1. […] igen, Jonas Morian | PromeMorian igen, Magazine HumbleBee, Jinges web och fotoblogg, WitchBitch #3, Basic personligt #4, Christian Engström (pp), stationsvakt igen, och slutligen Drottningsylt […]

    Pingback av Rick Falkvinge (pp) » Blog Archive » Varför får senildementmedia presstöd? | juni 12, 2008 | Svara

  2. Varför kryptera, skicka några miljoner mail i stället som slutar med en liten hälsning som t.ex. Terror atack, bomb, osv… 🙂

    Kommentar av Janne | juni 18, 2008 | Svara

  3. Tja… testar gärna… nyckeln finns på bloggen.

    Kommentar av Perskull | juni 23, 2008 | Svara


Kommentera

