Basic personligt

Daniels personliga blogg

FRA-demonstration

Självklart kommer jag vara med på Medborgarplatsen kl 14 på lördag. Ju fler dess bättre.

Precis som Emma citerade nyss, så finns det ingen som helst trygghet i tanken att någon statlig myndighet får kopior på all min internettrafik. Som min mamma sa när jag nämnde det: ”Nej, det lät inte som någonting som du skulle tycka var så himla bra”. Hon känner mig så väl. 🙂

Andra bloggar om: , .

maj 28, 2008 - Posted by | politik, teknik, Uncategorized

2 kommentarer »

  1. […] Gardebring, Beta Alfa, Jakob Dlouhý, Joshen, och många andra. Plus naturligtvis alla piraterna: Basic Personligt, Cynism, Opassande, […]

    Pingback av Rick Falkvinge (pp) » Blog Archive » Stå upp och räknas! | maj 29, 2008 | Svara

  2. […] Gardebring, Beta Alfa, Jakob Dlouhý, Joshen, och många andra. Plus naturligtvis alla piraterna: Basic Personligt, Cynism, Opassande, etc. Hur kan jag […]

    Pingback av EmptyMinds » Fika för frihet!!! | maj 29, 2008 | Svara


Kommentera

