Basic personligt

Daniels personliga blogg

Stoppade maffiajurister

Jag blir helt varm i själen när jag läser om sånt här. En jurist som har skickat hotbrev till fildelare har fått arbetsförbud i 6 månader. Utpressning är inte tillåtet, vare sig man är maffian eller en jurist. Ha ha ha ha ha!

I kombination med en kall Cherry Coke är det inte så mycket mer som krävs för att man ska kunna luta sig tillbaka och njuta en stund.

Till Coca Cola: Maila mig så talar jag om vart ni ska skicka den gigantiska sponsringschecken för det här spontana reklammeddelandet, som på grund av min blogs makalöst stora antal läsare kommer resultera i säljrekord för den här drycken nästa vecka.

Andra bloggar om: , , , .

april 6, 2008 - Posted by | humor, politik

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

