Basic personligt

Daniels personliga blogg

Jag protesterar inte

Såg precis hos Tonårsmorsa att några män i Kalifornien hade sprungit omkring i pumps. Om det är så att det kommer en version hit där män börjar springa omkring med synliga G-strings, vilket känns mer normalt bland den kvinnliga befolkningen här, så vill jag å det bestämdaste påpeka att jag inte kommer delta.

Om någon tar det som något negativt så blir jag rejält orolig.

Sedan tror jag inte att sådana här jippon har någon som helst effekt, men ändå.

Andra bloggar om: , , , .

april 6, 2008 - Posted by | allmänt

2 kommentarer »

  1. hahha…fy..

    Kommentar av therece | april 6, 2008 | Svara

  2. Haha… är du lite pryd av dig? Kanske en kombination av pumps och string kan vara något för dig? *Asg* Kram hela dan! 😉

    Kommentar av Tonårsmorsa | april 7, 2008 | Svara


Kommentera

