Basic personligt

Daniels personliga blogg

Chokladfestival

Efter att ha missat avfarten från E4’n så att jag fick åka till Mjölby och vända, kom jag äntligen fram till brorsan i Linköping. Vi hade haft funderingar på att jag skulle få våldgästa hans aikidoklubb, men Mjölby satte stopp för det. Inget fel med Mjölby, men det är lagom kul att behöva köra 10 minuter (eller 5, beroende på hur olaglig man vill vara) på motorväg innan man hittar någonstans där man kan vända.

Nu bär det strax iväg mot centrum, så får vi se vilka utställare som finns på plats i år. Nespresso får ju gärna vara tillbaka, till exempel. Inte för att jag dricker kaffe längre, men deras espresso är så god att jag klassificerar den som godis.

Precis som förra året så glömde jag min inträdesbiljett hemma. Då fick Ullis ta kort på den med sin mobil och skicka som mms till mig, och charmigt nog så godtogs de bilderna. Det är bara att hoppas att de är lika snälla i år.

mars 8, 2008 - Posted by | choklad

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

