Basic personligt

Daniels personliga blogg

Koop live!

Ända sedan jag hörde de första låtarna av Koop har jag velat se dem live. Jazz live… ja, jag är mogen att prata pensionsförsäkring. De spelade på Nalen för något år sedan, men de biljetterna var lite dyra. Nu såg jag igår att de skulle spela på Debaser (en affisch som var borttagen i morse) nästa lördag, till ett lite mer rimligt pris. Ska bli riktigt kul.

Ullis och jag har biljetter. Fler som vill hänga på?

Andra bloggar om: , , .

mars 7, 2008 - Posted by | media

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

