Basic personligt

Daniels personliga blogg

Het teknik

Både Mymlan och Mia sjöng hjärnans lov idag, och flera andra kvinnor höll med. Så fint. Inte för att jag inte tror er, men jag tror fortfarande att ni är i minoritet. Så tittade jag på min status på ”Compare People” på Facebook. Ja, den har ett statistiskt värde på noll, men ändå. Ett litet urval:

1st tech savvy (tackar)

1st rather live with

2nd more likely to succeed

2nd smarter (WTF? Bara nummer två?)

2nd better at science

2nd more naturally talented

Kort sagt, jag ligger bra till på nörd-skalan. Sedan går det raskt utför.

5th more popular (oväntat högt, faktiskt)

7th rather kiss

12th rather date (hur ska jag få en kyss om jag inte blir dejtad?)

13th rather marry

Jo, den delen gick ju bra. Men nu var det ju sexighet och vad man tände på som vi diskuterade.

17th sexier

26th rather sleep with

29th hotter

31st more attractive

43rd rather have dinner with

Yup, jag känner mig verkligen som en attraktiv sexbomb. Eller så är det ont om Nerd Lovers i min bekantskapskrets på Facebook. Men jag trivs bra med livet ändå. 🙂

februari 28, 2008 - Posted by | allmänt

1 kommentar »

  1. Well. Jag har ju fått lära mig att män gillar tjejer/kvinnor som är glada och ler och skrattar mycket.
    Därför är det lite deprimerande att jag ligger i botten just på ”happiest” på compare people… Och inte bara i min bekantskapskrets, utan typ sist i världen… 🙂

    Jag är däremot rätt högt på ”rather marry”, ”more kissable” ”rather live with” och sånt. Men bara sådär medelsmart. Och det stör mig som tusan, eftersom jag VILL VARA SMART MER ÄN JAG VILL VARA SNYGG.

    Kommentar av mymlan | februari 29, 2008 | Svara


Kommentera

