Basic personligt

Daniels personliga blogg

Otrogen igen

Sedan hur länge som helst har jag varit trogen Whoppern på Burger King. Sedan kom Crispy Chicken och förstörde allt, och var både saftigare och godare. Och innehöll kyckling, bara en sådan sak.

Nästan lika länge har jag varit trogen jordgubbsglassen från Häagen-Dazs. Inga andra smaker har varit i närheten, och andra märken har fått stå i skamvrån och skämmas. Utom möjligen Via Vanilj.

Så hittade jag en passionsfruktshistoria häromdagen, och nu känner jag mig otrogen igen. Jag är fortfarande gift med jordgubb, men jag kommer absolut vänsterprassla med passionsfrukten då och då. Makalöst mjuk och läcker. Som om Jessica Alba vore en glass, ungefär.

Varför kan livet aldrig vara lite enkelt, när man nu har hittat sin favorit?

Andra bloggar om: , .

februari 19, 2008 - Posted by | mat

1 kommentar »

  1. […] har Häagen-Dasz tagit tillbaka passions/mangoglassen […]

    Pingback av Sia Chilichoklad « Basic personligt | maj 2, 2008 | Svara


Kommentera

