Basic personligt

Daniels personliga blogg

Ont

Man är nog lite knäpp, ändå.

Jag har tränat ungefär varannan dag ett tag nu, vilket har lett till mer eller mindre konstant värk. Dagen efter träningen har man ont på alla ställen man blev träffad på för att man blockade för dåligt, och dagen efter det har jag träningsvärk så jag knappt kan röra på mig. Då är det dags att gå till dojon igen.

Fast samtidigt är det ju så himla kul, och jag börjar redan bli lite piggare.

Andra bloggar om: , , .

januari 23, 2008 - Posted by | idioti, shorinjikempo

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

