Basic personligt

Daniels personliga blogg

Komatrött

Äntligen kom jag iväg på terminens första Shorinjikempopass. Med fyra eller fem pass sammanlagt sedan i juli, till skillnad från de tre gånger i veckan som jag har försökt hålla mig till hittills, var fysiken inte riktigt där den har varit. Jag hyperventilerade av trötthet efter 10 minuters uppvärmning, och sedan var det bara en timme och tre kvart kvar, som ägnades åt slag och sparkar.

Nu mår jag bara bra, och även om jag vet att jag inte kommer kunna gå på tisdag, längtar jag redan till nästa pass. Som visst är på tisdag kväll. Hoppsan. Nåja, det som inte dödar, härdar. Just nu är det 50-50 mellan de alternativen.
Innan passet åkte vi runt och satte upp lite affischer här i Vällingby och Hässelby. Får hoppas att de syns, så att vi får ännu fler som tränar med oss. Det är verkligen sjukt kul.

Andra bloggar om: .

januari 13, 2008 - Posted by | shorinjikempo

1 kommentar »

  1. Det är härligt att träna:D

    Kommentar av Sabina | januari 14, 2008 | Svara


Kommentera

