Basic personligt

Daniels personliga blogg

En bra programmerare

Via Slashdot (titta så fint jag anger källan) hittade jag en lång lista på vilka egenskaper som utmärker en bra respektive dålig programmerare. Jag har märkt för min egen del att bredden håller på att avta lite för mycket. Kanske dags att börja leka med mobil-Java på fritiden eller nåt.

Se det som en fortsättning på mitt tidigare inlägg om det här yrket.

Andra bloggar om: .

januari 12, 2008 - Posted by | problemlösning, teknik

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

