Basic personligt

Daniels personliga blogg

Vårdcentralen?

Varför får jag intrycket att (alltid lika underbara) Karin Ahlborg har försökt få tag på gamla vårdcentralen i Vällingby?

Jag behövde gå dit en gång för några år sedan, och eftersom jag hade vägarna förbi så gick jag upp för att beställa tid. Någon tid fick jag inte, utan bara en lång utskällning för att jag inte hade ringt för att beställa den där tiden, på deras ”nu tar vi emot tidsbeställningar”-tid, som med äkta serviceanda inföll varje helgfria söndag mellan 10.30 och halv elva. Förutsatt att det var fullmåne, så klart. Och att man hade rätt slutsiffra, som slumpades fram och publicerades i lokaltidningen veckan efter.

Den vårdcentralen är nu nedlagd. Tänk så det kan gå.

december 11, 2007 - Posted by | humor

1 kommentar »

  1. hahahahhaha 🙂

    Kommentar av Linda Culibrk | december 11, 2007 | Svara


Kommentera

