Basic personligt

Daniels personliga blogg

Min blogg på engelska

Jag såg i min besökslogg att jag hade ett gäng sidvisningar från ”Translation Experts”, så jag surfade dit för att se vad det var för något ställe. Det var en översättningstjänst som kunde översätta websidor från ett språk till ett annat. Det här är min presentationstext på engelska, enligt dem:

Self är a ärketeknisk programmes, as även favour that cook and äkta chocolate. The här är mine a little more prevalence blogg, to difference från mine technic ditto.

När self nots am sitting renunciation datorn så tränar self Shorinjikempo ors am glancing på altogether för många TELEVISION- series.

Mitt inlägg om yrkens sexighet blev också väldigt bra.

The är only that realises, husband had chosen fault profession.

As luck each så find the female as rates ourselves nördar also.

Verkar vara en väldigt bra tjänst, det där.

Andra bloggar om: , , .

november 3, 2007 - Posted by | humor

3 kommentarer »

  1. Den översättninngen är till och med sämre än min xD

    Kommentar av Sabina | november 5, 2007 | Svara

  2. det måste vara det dummaste jag läst.. vad var det för språk du översatte till sa du?? 😉

    Kommentar av ZeeJay | januari 28, 2008 | Svara

  3. Hoppas ingen använder den tjänsten till något viktigt 🙂

    Kommentar av Jonas | mars 25, 2008 | Svara


Kommentera

