Basic personligt

Daniels personliga blogg

… söker fru

Jag har länkat till artikeln hos IDG om sexiga yrken redan, men jag måste lägga till en sak.

De går ju ett program ”Bonde söker fru” nu, tydligen i någon förhoppning om att hjälpa stackars bönder som aldrig skulle träffa någon partner annars. Men bönder ligger ju faktiskt bara på plats 13, dvs strax under mitten.

Istället vore det ju viktigare med ”Revisor söker fru” eller ”Nörd söker fru”. Bondfruarna får ju hjälpa till med arbetet, så det skulle väl bli superbra TV när kvinnorna får vara med och göra en momsredovisning eller implementera en enkel HTTP-klient?

Undrar var TV-producent skulle hamna på den där listan, det känns som att jag har oanad potential.
Andra bloggar om: , , , .

oktober 31, 2007 - Posted by | allmänt, media

1 kommentar »

  1. jag är 31år jag bor i stockholim och söker fru som är mitt live

    Kommentar av nasol | november 20, 2007 | Svara


Kommentera

