Basic personligt

Daniels personliga blogg

Gemensamma Facebookvänner

Jag råkade ut för något lite udda på Facebook nyligen, som jag funderar över hur vanligt det egentligen är.

På min kontaktlista har jag E och P. Jag träffade dem med 10 års mellanrum, de bor 50 mil ifrån varandra, och de känner inte varandra. Jag har träffat dem på väldigt olika sätt.

Så helt plötsligt dyker en fjärde person upp, som jag inte känner. Han lägger till både E och P som vänner. Han och jag har alltså två vänner gemensamt, trots att varken han och jag eller E och P känner varandra.

Är inte det lite ovanligt?

Andra bloggar om: , .

oktober 16, 2007 - Posted by | allmänt

2 kommentarer »

  1. Har varit med om många såna fall nu 😉

    Kommentar av Linda Culibrk | oktober 17, 2007 | Svara

  2. Ballt. 🙂

    Kommentar av Daniel Brahneborg | oktober 17, 2007 | Svara


Kommentera

