Basic personligt

Daniels personliga blogg

Följa bloggar

Jag har ett gäng bloggar som jag följer, just nu genom att ha dem i Googles RSS-läsare. Det är klart skönt att ha sin egen lilla nyhetsblandning, där det går lätt att scrolla förbi det som inte är intressant just då.

Samtidigt så är det ett gäng människor som följer den här bloggen, och det är där någonstans det börjar kännas lite konstigt.

Av de bloggar som jag läser är det nog långt ifrån alla som läser min blogg, och av de som kommer hit är det nog många vars bloggar jag knappt ens vet existerar. Jag vet att det är lite knäppt, men det känns ändå lite skumt. Det är som att prata med någon men utan att lyssna på vad den andra säger.

Andra bloggar om: , .

oktober 14, 2007 - Posted by | bloggar

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

