Basic personligt

Daniels personliga blogg

MSN-virus i farten

Är det någon som råkar veta vilket virus som skickar mess över MSN med texten ”you haven’t seen this picture of me right?” och en zip-fil vars innehåll är en exe-fil (”image041.JPG-www.photobucket.com”)? Inte för att den kunde göra så mycket på min burk, men jag kan ju försöka vara snäll mot personen jag fick det av.

Jag sökte på Google men hittade inget vettigt.

Tillägg: Lite läskigt att det redan är 9 sökningar på det där filnamnet som har hittat hit.

Andra bloggar om: , , .

september 21, 2007 - Posted by | teknik

1 kommentar »

  1. Påminner om viruset jag drabbades av häromdagen. Norton varnade ingenting och ögonlocken hängde ner över tangenbordet så jag tänkte inte alls på det när jag öppnade filen och blev således drabbad.
    Skriver om det här:
    http://pubis.kicks-ass.org/blogg/2007/09/18/pictures-of-my-ex.html

    Kommentar av Pubis | september 21, 2007 | Svara


Kommentera

