Basic personligt

Daniels personliga blogg

Hitta eller bli hittad

Jag kanske är lite överkänslig, men jag upplever det ändå som en liten skillnad mellan att själv lägga till någon på en sajt som Facebook och att bli tillagd. Ju högre kvot mellan det senare och det förra, desto mer ”poppis”, på något sätt. Jag är glad att de siffrorna inte skrivs ut någonstans, för det vore bara jobbigt.

Dessutom skulle ju siffrorna vara högst vilseledande. Jag och Sarah-Michelle är ju hur tajta som helst och pratar i telefon minst en gång i veckan om allt möjligt, men ändå var det jag som var tvungen att klicka på ”Add Friend” på henne och inte tvärtom. Hon förklarade sedan att det var på grund av Echelon, och att en sådan sak skulle kunna spåras för enkelt och leda till skumma rubriker i tidningarna, och det måste man ju ha förståelse för.

Andra bloggar om: .

september 11, 2007 - Posted by | allmänt

1 kommentar »

  1. Har aldrig anmält mig som medlem i Stay Freinds! Vill inte vara med!

    Kommentar av Ann-Marie Erfass | augusti 21, 2014 | Svara


Kommentera

