Basic personligt

Daniels personliga blogg

Länge sedan

Ikväll pratade jag med en person jag inte har haft någon kontakt med på flera år. Lite skrämmade på sätt och vis, men ändå skönt att känna att det finns en vilja hos båda två att kontakten ska bli bättre och tätare.

Jag känner mig som en enda stor plattityd när jag inser att ju äldre man blir (som om jag vore gammal, ha!), desto mer inser man vad i ens uppväxt, miljö och vilka personer i ens omgivning som faktiskt betyder någonting. Även om det är så enkelt som en stekt makrill.

september 2, 2007 - Posted by | allmänt

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

