Basic personligt

Daniels personliga blogg

Ont

Fan, det här gjorde ondare än jag trodde att det skulle göra, och ändå är allting väldigt osäkert fortfarande. Får se i morgon vad de säger.

Det är verkligen omöjligt att föreställa sig hur man kommer att känna inför någonting, förrän det verkligen händer. Eller som nu, riskerar att hända inom en begränsad tid.

Så många minnen. Så mycket kärlek och omtanke.

Samtidigt så mycket mer man hade velat ha fått klart. Så mycket mer man hade velat göra och velat visa. Jag hoppas verkligen att det finns mer tid.

augusti 8, 2007 - Posted by | cancer

5 kommentarer »

  1. Shit! Ska du dö eller har h*n gjort slut? Oavsett, så lycka till.

    Kommentar av Lotta | augusti 8, 2007 | Svara

  2. Varken eller, men jag vill inte precisera mer än så just nu.
    Tack iaf, det värmer.

    Kommentar av Daniel Brahneborg | augusti 8, 2007 | Svara

  3. OK, blev lite ängslig där. Har varit mycket sådant här nu så du, all lycka! Och tur. 🙂

    Kommentar av Lotta | augusti 8, 2007 | Svara

  4. Lotta hann ställa de frågor jag hade. Har många nadra frågor, men jag avstår. Jag säger som Lotta – all lycka!

    Kommentar av LeoH | augusti 8, 2007 | Svara

  5. Hoppas det ordnar sig, vad det nu än är.

    Kommentar av Linus S. | augusti 8, 2007 | Svara


Kommentera

