Basic personligt

Daniels personliga blogg

Det kanske blir en Nokia

Under Q3 2007, dvs exakt den 30:e september, så släpps Nokia 6267. Jag vet att min kravlista på min nästa mobiltelefon är en aning lång och detaljerad, men det var inte mycket som saknades i den här telefonen. Framför allt så var den vikbar, vilket jag verkligen har saknat. Några millimeter och gram hit och dit bryr jag mig inte om, om den ändå inte gör det jag vill. Huvudsaken är att det sker mer utveckling och förändring än ”titta, vi har målat den ROSA!”.

Min nuvarande SE S700i börjar bugga ur så rejält numera att jag snart måste ersätta den med något annat, trots att detta nya inte uppfyller mina krav. Det är förmodligen några år till nästa byte ändå, så det får väl anses acceptabelt. Att kompromissa är inte riktigt min grej, men med tanke på alla vänner och sånt jag har som jag måste prata med 100 gånger om dagen så vill jag inte vara utan telefon heller (reds anm: om inte din ironidetektor gick igång där så behöver du söka hjälp).

Andra bloggar om: , .

juli 30, 2007 - Posted by | teknik

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

