Basic personligt

Daniels personliga blogg

En iPhone är inte ens i närheten av vad jag vill ha

Jag har en liten lista på de krav och önskemål jag har på min nästa mobiltelefon. Än så länge finns exakt noll telefoner på den svenska marknaden som uppfyller mer än en liten bråkdel av kraven. Detta trots att alla delar redan finns i existerande modeller, så det är ingenting radikalt nytt jag vill ha. Jag vill bara ha en lite mer komplett samling.

Efter att ha läst IDG’s lista med frågor och svar om iPhone så är det ju tydligt att den inte ens är i närheten heller. Även om de fixar 3G och MMS så återstår många punkter, framför allt när det gäller att kunna prata med min Linuxburk.

Andra bloggar om: , .

juli 1, 2007 - Posted by | teknik

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

