Basic personligt

Daniels personliga blogg

Sökord

Jag gillar visserligen inte att metablogga, men nu kan jag inte låta bli. Tack vare besöksloggarna hittade jag ju länken hos Mandarin Paradis, men det som är lite skummare är sökorden folk har använt för att komma hit.

Ok för ”chokladkaka”. Att varje dag få några träffar på ”hallonkaka” är lite mer absurt. Att nästan lika ofta få träffar på ”tjejen i Mer-reklamen” är mest bara konstigt. Nog för att jag har skrivit om henne (och hennes kompis), men ändå. Sorry, jag har inte bilder på henne, eller vet vad hon heter, eller någonting. Dessutom tycker jag att elaka kompisen är coolare.

Andra bloggar om: , .

maj 14, 2007 - Posted by | bloggar

1 kommentar »

  1. Elaka kompisen är cool 😉

    Kommentar av Vokzzi | juni 15, 2007 | Svara


Kommentera

