Basic personligt

Daniels personliga blogg

Bloggportalen är lite patetisk

Jag såg att någon hade kommit till den här bloggen från min sida på Bloggportalen, så jag hoppade dit för att se hur den såg ut nu. Då hade både den här bloggen och min förra (på Aftonbladet) en stor fet rad ”OBS: Mycket länkad blog:” följt av förklaringen ”Denna blogg är med på topplistan över de mest länkade bloggarna på Bloggportalen”.

Wow, det var ju kul att folk länkade till mina bloggar. Jag låt på plats 25 respektive 35 ungefär på två listor. Nyfiken som jag är så hoppade jag dit. Jaha. Det var bara de första 15 ungefär som hade mer än en länk. Så meningsfullt.

Andra bloggar om: , .

maj 11, 2007 - Posted by | bloggar

2 kommentarer »

  1. Hej du! Kolla Bloggportalen (din sida) igen!
    ; )
    Du är vald som favorit!!

    Kommentar av Fru Luna/Annalotta | maj 12, 2007 | Svara

  2. Nej men titta! Tack. 🙂

    Kommentar av Daniel Brahneborg | maj 12, 2007 | Svara


Kommentera

