Basic personligt

Daniels personliga blogg

Det var tydligen inte så många som bloggade idag

Visserligen hatar jag metabloggning, men den här bloggen heter faktiskt ”Basic personligt”, och då får jag faktiskt vara lite personlig. Mitt inlägg om fildelning gav en fin liten spik i besöksdiagrammet, men det var ganska väntat.

Mindre väntat var att det gjorde så pass stor skillnad att jag just nu hamnade på första plats på ”Fastest growing blogs on wordpress.com”, med inlägget som nummer sju på ”Top posts”. Sånt är alltid kul, även om jag egentligen misstänker att den stackars wordpress-mjukvaran ju måste vara buggig.

Nu är jag mest glad att de inte har någon ”Fastest shrinking blogs”-lista, där jag kommer ligga i morgon.

Andra bloggar om: , .

april 21, 2007 - Posted by | media

2 kommentarer »

  1. Ser att jag ligger på tredje plats;-)

    Kommentar av LeoH | april 21, 2007 | Svara

  2. oj, gratulerar!! 😀

    Kommentar av bbeccy | april 22, 2007 | Svara


Kommentera

