Basic personligt

Daniels personliga blogg

Taskig tjej

Den nya MER-reklamen har gått ett antal gånger nu, och jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om den. Jag är lite småkär i kompisen för hennes miner och ögonbryn som får Jim Carrey att se ut som en staty. Men ändå, samtidigt är hon så jäkla elak.

– Tjej 1: (Jidder, jidder.) Han är kär i mig.
– Tjej 2: Vaddåra? *ser extremt skeptisk ut*

Hallå nu, tjej 1 är vrålsöt och verkar jättetrevlig. Det är väl klart att alla är kär i henne? Så nu sitter hennes kompis och vråldissar tanken på att någon skulle vara kär i henne. Så kan man väl inte hålla på?

Om den här dialogen hade varit mellan två killar, hade det snarare låtit så här:

– Kille 1: Tjej X är kär i mig.
– Kille 2: Kul, berätta!
– Kille 1: Hon gav mig en MER-flaska häromdagen.
– Kille 2: Fan, då har du ju halva inne! Grattis mannen! *high five*

Andra bloggar om: .

april 9, 2007 - Posted by | humor, media

Inga kommentarer ännu.

Kommentera

