Basic personligt

Daniels personliga blogg

Bankbedrägerierna sprider sig

Flera banker, framför allt Nordea, har ju varit utsatta för bedrägerier av olika slag den senaste tiden. Nu har de övergått till den fysiska världen, och använder liknande tekniker även på bankomater. Var uppmärksamma om ni behöver ta ut pengar den närmaste tiden.

Bankomat

Tack till 202 för länken till den avslöjande bilden, som finns här: http://www.webmasternetwork.se/uploads/post-7-1175102076.jpg

Andra bloggar om: , , .

mars 29, 2007 - Posted by | humor, teknik

6 kommentarer »

  1. Humor!
    Undrar hur många som kommer att gå på den där?!
    /F

    Kommentar av Fredrik | mars 30, 2007 | Svara

  2. Men… det var en svart skåpbil som stod utanför min bank. Har jag gjort fel nu? Har jag blivit pfiskad?

    Kommentar av Ister | mars 30, 2007 | Svara

  3. Ister: Yup, nu är ditt konto länsat. Hade du gått till den silverfärgade bilen hade allt varit ok.

    Kommentar av Daniel Brahneborg | mars 30, 2007 | Svara

  4. hehehe

    Kommentar av svava | april 1, 2007 | Svara

  5. Fick bilden på mejlen igår em. Är det ngn som vet vem som utfört ”attentatet”? Hatten av säger jag bara 😉

    Kommentar av Teresia Niles | april 14, 2007 | Svara

  6. Banken Nordea har via Nordea Skadeförsäkringar börjat bedra sina kunder. Jag ringde till banken i somras för att få råd om en bra försäkring. Istället för att sälja en bra lösning så sålde de en dålig försäkring. Nu kommer Nordea undan och slipper ersätta min stulna kamerautrustning.

    Läs mer på min blogg: http://www.roberthammar.se/?p=398

    Bästa hälsningar!

    Robert Hammar

    Kommentar av Robert Hammar | december 27, 2007 | Svara


Kommentera

